måndag 20 september 2010

Svenska New York fruar

Jag måste erkänna att jag var lite besatt av Svenska Hollywood fruar när det gick på TV. I kväll har Svenska New York fruar premiär i TV3, måste ses :). Sedan har vi ju Skånefruarna i Kanal 5, men det har jag bara sett fem minuter av och det känns inte som om jag missat så mycket. Nu undrar jag.... NÄR kommer Tallkrogsfruarna? De kunde få följa med mig och mina kompisar som bor på samma gata. När vi: hämtar och lämnar på dagis, jobbar, fikar i varandras minimala kök, shoppar på H&M och renoverar våra hus. Känske lite mindre botox och färre tofsar (tassels) än i Hollywood. Så vad tror ni om programidén ;)?


Bild från TV3.se

1 kommentar:

Lisa sa...

Underbar idé! Du kan väl se till att de visar programmet på internet ocksa? ;)

Stor kram vännen!