tisdag 28 september 2010

Dag 3, Inget vilohem precis :)

Så har ännu en dag passerat. Jag har varit i gymmet 2 gånger och kört mitt träningsprogram. Det innehåller löpning på band, övningar med pilatesboll och gummibandsövningar. Vi har även gått 1 timme (med stavar) upp på Mösseberg. Det har varit jättehärligt väder idag, en sådan där krispig höstdag. Med klar luft, strålande sol och gula löv på marken. Jag har även gått på 2 föreläsningar, en om krishantering och en om onkologi. Ikväll var det god middag och massor av skratt runt mitt bord. Humorn är rå och hjärtlig, helt underbart. Kvällen avslutades med en timme i jacuzzin. Jag har det med andra ord bra. Men nu när jag sitter ensam på mitt rum, kryper hemlängtan fram. Saknar Julia och undrar om hon förstår att jag kommer hem snart igen....

Nya rummet

Min lilla Walkincloset

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det här gör du för att du ska må bättre = en bättre mamma då du kommer hem.
Det är inte farligt att längta...men jobbigt.

KRAM!!

Anonym sa...

Jag längtar och glömmer dig inte. Pappa och jag pratar om dig varje dag, och han säger att snart kommer du hem utvilad och ska krama mig massor!

Äska dej Mamma!

/Julia

Anonym sa...

Du ser ut att ha ett fint rum (med walkincloset dessutom!!)och det låter inte helt fel med träning,föreläsningar, härlig höstpromenix och god mat och att sedan toppa det med jacuzzibad - vardagslyx!! :) Ibland kan det vara bra att längta lite även om det känns tufft, såklart Julia vet att du kommer hem snart. Försök njuta av tiden och skäm bort dig själv, det är du verkligen värd. Kram Johanna