lördag 18 september 2010

Rosa Bandet

Idag har Julia och jag filmat en uppmaning inför Rosa Bandet Galan. Det var väldigt roligt (och nervöst) att stå framför kameran, första tagningen var det inte mycket som blev rätt :), trots att jag fått manus innan och läst på. När jag väl stod där så fick jag lite hjärnsläpp. Men jag är säker på att slutresultatet blir bra, de kommer att klippa ihop de bra bitarna och alla var så himla proffsiga (utom jag då). Julia var under korta stunder samarbetsvillig, bäst var det när hon fick "gegga" med sminkösens läppglans, eller rita. Jag är lite osäker på hur/när uppmaningen kommer att sändas, om den klipps in under själva galan (som sänds i TV3) eller om det blir som reklam innan galan?! Det ska bli spännande att se slutresultatet. Jag hade tänkt ta lite bilder till bloggen, men jag glömde bort kameran helt när jag väl var där. Vi var i Star Studio på Östermalm. Tänk att cancern för med sig roliga saker också :).
Här kan ni se en uppmaning från förra årets Rosa Bandet Gala

Inga kommentarer: