onsdag 8 september 2010

Idag är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag!

I morse sjöng T och tjejerna för mig, jag fick ett valfritt plagg från Chillnorway och en middag på restaurang med T i kväll. Jag har fått massor med grattis meddelanden på facebook och telefonen piper hela tiden. Jag blir så himla glad för varje litet meddelande.
Idag fick Jullan gå en liten stund till dagis (hon har varit hemma mån & tis)trots att det fortfarande rinner ur näsan på henne. Jag tycker att det är lite svårt att veta var man ska dra gränsen. Hon är pigg och glad som vanligt, men snorig. Jag i min tur har varit på sjukhuset, på en vanlig rutinkontroll (ingår i BETH studien). Passade på att fråga om en remiss för att kolla upp min mage. Den är inte helt ok så nu ska jag bli kallad inom 3-4 veckor.
Nu ska jag åka och äta lunch med kompis K i stallet. Det artar sig till en bra födelsedag!

Passade på att inviga toppen från Promod som jag köpte i Warszawa.

En typisk Anna tårta


5 kommentarer:

Anonym sa...

Ett stort Grattis på dig!!!
Kram Gunsan N

Anonym sa...

Va fin du är.
Hoppas du har på dig den ikväll.

/T

Mia sa...

Grattit på födelsedagen hoppas ni haft en trevlig kväll.

Kram Claessons

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! Ses på söndag! /Niclas

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Stort Grattis på födelsedagen ;D

Hittade just din fina blogg & tipsar samtidigt om att jag lottar ut Underbara barn Biljetter i min blogg ;)

Ha en fin vecka Sesssan