onsdag 22 september 2010

Amelia

Nu har numret av Amelia som jag är med i kommit ut i butik. Tyvärr så hade den inte kommit in till macken som jag svängde förbi i morse. Men min gulliga kompis Anna scannade hela artikeln och mailade till mig. Jag tycker att artikeln är bra och att bilderna är fina. Lite synd bara att Julia har napp och blundar på stora bilden, sedan sitter "namnskyltarna" fel. Isabella står till höger om mig och Sofia till vänster sett framifrån. Det ska bli spännande att läsa de andra artiklarna i Rosa bandet numret. ska jaga rätt på ett nummer på hemvägen från jobbet.

3 kommentarer:

Mia sa...

Jag tycker att bilden är jättefin. Skall titta imorgon om tidningen finns i affären hos oss.

Trevlig kväll
kram Mia

Lisa sa...

Ah vad fina ni är!! Hoppas mamma kan fa tag pa den och skicka ner till mig.

Stor kram vännen!

Lisa sa...

Nu har mamma skickat artikeln, jag tycker att den var jättebra! Har du fatt mycket reaktioner och sa fran vänner och bekanta?

Är det ok om jag lånar din bild till bloggen förresten?

Hoppas att du mar bra!

Kram Lisa