onsdag 29 september 2010

Dag 4, träning och shopping

Jippi, idag var första dagen på länge som jag klarat mig helt utan alvedon en hel dag! Mina leder kändes helt ok i morse och jag hade ingen molande huvudvärk. Istället hade jag en ganska behaglig träningsvärk :). Så morgon fick började med mjukarörelser, tänk om man hade tid att varsamt mjuka upp kroppen 45 minuter varje morgon. Sedan frukost och en 45 minuters promenad till djurparken uppe på Mösseberg. Jag och Gittan pinnade på ganska bra i uppförsbacken. Följt av 45 min i gymmet med mitt träningsprogram. Lunch och sedan hade jag enskilt samtal med en diakon. Vi pratade lite om vad som varit jobbigast under sjukdomstiden och nu efter. Sedan åkte jag och 3 damer till Rabalder här i Falköping. Jag inhandlade ett par jeans och en cardigan till Julia och en finstickad klänning till mig själv. Sedan styrde vi kosan mot Falbygdens ost. Nu har jag varit nere i poolen och simmar några längder. Hade hela poolen för mig själv, så jag passade på att leka lite i poolen. Kolla hur långt jag kunde simma under vattnet och om jag fortfarande kan stå på händerna. Det såg förmodligen inte riktigt klokt ut, men det var kul :).

Stigen upp till Mösseberg

En liten häst i djurparken

De gillar budskap/ordspråk här på Mösseberg. Här är en text från bibeln på en sten

Inga kommentarer: