onsdag 24 november 2010

Tiden går så fort

Har precis kommit hem efter att ha simmat och badat bubbelpool med Lotta. Det är verkligen skönt att simma, även om det är lite kallt i vattnet första simtagen. Men nu känner jag mig så där skönt avslappnad.

Jag fick tillbaka provsvaren från knölen i armhålan i måndags och de var ok. Bara fett :). Jag har även varit på mitt första kuratorsamtal, jag vet inte om det gav så mycket. Jag är ju ganska öppen med hur jag känner och mår. Men det är alltid skönt att få prata med någon utomstående. Vi pratade mycket om stress och träning. Att jag inte ska ställa för stora krav på mig själv när det gäller träningen.

Jag har lagt till en Facebook "Gilla" knapp här höger, så nu kan ni gilla min blogg :).

Nu blir det en kopp thé och en skorpa.

Sov Gott!

Inga kommentarer: