måndag 29 november 2010

Dag 06 – Min dag

Min dag började kl 3 i morse, jag vaknade då av att jag hade så ont i nacken och huvudet så att jag trodde att jag skulle svimma påväg in till köket var jag tvungen att gå in och kräkas på toaletten. Efter 2 alvedon+ 1 voltaren, somnade jag om. Sov till 7.30 (båda Julia och jag), så vi fick bråttom iväg till dagis och jobb. Det var minus 10 grader ute och solen gnistrade i snön, jag älskar soliga vinterdagar. Kom in till jobbet kl 9. Med mig var min kära vetekudde, som jag köpte redan under graviditeten. Men den behövdes inte för min chef hade köpt ett element till min arbetsplats. Så det var varm och skönt ändå. Kl. 16 hämtade jag Julia på dagis, lagade middag, damsög lite där det syns på övervåningen. Kraschlandade i soffan och surfade runt lite på datorn. Tittade med ett halvt öga på matchen mellan Real Madrid och Barcelona. Vilken utklassning! Somnade vid 23.30. Så ser de flesta vardagar ut.

Inga kommentarer: