måndag 1 november 2010

Tack!

Tack för alla kommentarer och mail ang. inlägget om Livet. Det är tufft att leva med cancer, även om den förhoppningvis är borta ur kroppen. Blir så glad och peppad av varje kommentar. Jag mår lite bättre och ska passa på att prata med min läkare på onsdag. Då får jag påfyllning av Zoladex, jag har bett om att få en 28-dagars spruta den här gången. Kanske blir biverkningarna färre/mindre. Som jag kommer ihåg det mådde jag bättre i våras när jag fick dem, än jag gjort av 3 månaderssprutan. Kan ju vara värt att prova iallafall.


Sprutan med den lilla nålen :), som lägger in inplantatet i magen.... Tur att man har lite fett på magen :)

1 kommentar:

Annika sa...

Visst är det tufft att leva med cancer och jag vill bara säga att du kämpar på bra. Har ingen erfarenhet eller kunskap av Zolades, vad innebär det med 28 dagars spruta? Jag önskar att du kommer att må bättre än tidigare.
Kram