tisdag 9 november 2010

Boots och läkarbesök

Alltså, ni mina kära läsare är helt fantastiska!! Vilken peppning ang. bootsen, det är klart att jag förtjänar dem :)!!!

Särskilt efter en fm på sös. Har gjort en punktion (3 stick) på en liten knöl i armhålan, "min" punktionsläkare är så bra, han är som en snäll farbror. Jag kände mig alldeles lugn när jag gick därifrån. Det verkar vara fettvävnad som blivit hård efter strålningen?! Sedan träffade jag "min" onkolog GW, vi pratade om min yrsel och illamåendet. Jag kommer att få göra en skiktröntgen av huvud och nacke. Han trodde dock att det kom från nacken och att det blir lite som en ond cirkel. Jag stressar upp mig för att jag får huvudvärk, spänner mig och mår ännu sämre. Men man vill ju vara säker. Jag känner mig lite lugnare iallafall.
I morgon ska jag beställa bootsen, inte för att jag måste, utan för att jag får :)!
Kram på er!!

Bild från weheartit.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna! Skönt att du har så gulliga och förstående läkare som tar din oro på alvar. Det är svårt att komma ur den onda cirkel om man inte får bevisat att det inte är något fel. Hoppas allt ordnar sig för dig, tänker mycket på dig och familjen. Kramar Lena G