fredag 12 november 2010

Helg!

Så var det helg igen, veckorna går verkligen fort. Lämnar en ganska tuff vecka bakom mig, med personalstrul på kontoret. Som tagit massor av energi. Jag gillar verkligen inte att göra folk besvikna och det är jobbigt att behöva säga upp någon under provanställningen. Men ibland måste man se mer till bussiness än känslomässigt.

Igår var jag och simmade, på torsdagar är det "vuxensim" i simhallen. De släcker ner och tänder ljus runt bassängkanten och spelar lugn musik. Efter att ha simmat gick jag och Lotta ner i relaxen och satt i bubbelpoolen tills vi höll på att luckras upp. Verkligen avslappnande och behövligt. Sov som en stock inatt. Ikväll ska vi på middag och hårklippning till ovannämnda, Lotta är ju även vår frisör. Jag är sugen på något nytt, men vågar inte vara alltför vild. Skulle vilja ha något liknande a lá Agyness Deyn. Men jag tror att mitt hår är lite för bångstyrigt, jag har ju tjockt hår och självfall. Men lite toppning och färgning blir det iallafall. I morgon kommer några vänner hem till oss på middag och på söndag ska vi till Thomas pappa på farsdag-middag. Full rulle hela helgen alltså. Trevlig Helg!!

Inga kommentarer: