onsdag 2 september 2009

Trött

Igår var jag så trött så att jag knappt visste vad som var fram och bak på Julia. Så vi stannade inne och mös hela dagen, så skönt. Har flängt som ett jehu de sista dagarna. Fram och tillbaka från sös, lunch här och lunch där. Möhippa i helgen, vilken blev otroligt lyckad! Mycket roligt, men också saker som tar lite på krafterna. På lördag är det bröllop. Eftersom jag inte lyckats gå ner ett gram och således inte kommer i klänningen jag ville ha på mig. Så har jag fått låna en jättefin klänning av syster M. Men jag behöver en kofta att ha över. Ska ta ett besök på kära H&M i dag och sedan lååång lunch med kompis Karin.

1 kommentar:

Anonym sa...

Njut av fester och bröllop och allt.. snart är du inne i behandlingen och orkar inte på samma sätt.. men sluta inte lev.. fast det kan kännas så... så gör det inte.. låt inte cancern få ta över din tankevärld..

Unna dig allt du kan.. och försök att tänka positivt.. det är inte gift.. det är behandling.. tänk så... så kommer det att bli bättre...

Kramar
Pysan