fredag 11 september 2009

Förskola=stor tjej

Efter en intensiv vecka på förskolan (jag säger dagis hela tiden), har jag nu lämnat Julia där ensam. Eller ensam är hon ju inte. Hon har sällskap av 8 små kompisar och 3 fröknar. Hon såg lite chockad ut när jag vinkade hej då. Jag gick snabbt därifrån, så att hon inte skulle se att hennes mamma förmodligen tyckte att det var 1000 gånger jobbigare än hon. Separationsångest har fått ett nytt ansikte, mitt... Nu är jag ensam hemma och sitter framför datorn. Lämnade henne för 16 minuter sedan och jag har säkert kollat mobilen 10 gånger sedan dess. Tänk om det skulle hända henne något. Det känns så tomt och tyst i huset. Jag längtar redan efter att få gå och hämta henne... Bara 3 h kvar :)!!!

Tuff dagis-tjej med skinnjacka och converse

Inga kommentarer: