fredag 11 september 2009

Helgen

Ikväll ska vi på ett cocktailparty, hos kompis C. Genom honom träffades jag och T för 4,5 år sedan. Så vi (jag) har honom att tacka för mycket. Vi funderar på att promenera dit om det fina vädret håller i sig. Julia ska med ikväll, så det blir en tidig kväll för min del. I morgon ska vi (jag och T) åka iväg till hemlig ort. Fick ett litet kort på min födelsedag där det står att jag ska bli bortskämd. Ser verkligen fram emot det! På söndag ska jag gå ut och äta på Beirut Café med 7 tjejkompisar och fira min födelsedag. Det är bara 5 dagar kvar till första behandlingen och det känns som om jag vill passa på att träffa alla innan jag går "in i cytostatika dimman". Gissar att det blir många myskvällar hemma de närmaste 5 månaderna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cytodimman.. är det väl inte direkt.. det är mer det där med minne.. att man glömmer saker.. innan de är gjorda.. och därför har jag block och penna.. så jag skriver så fort jag får en tanke.. annars är den glömd och borta....

Jag passar också på att försöka göra så mycket kul jag bara kan under tiden som man får cyto.. för det behövs glada tillrop och många orsaker till att festa till det...

Kram Pys

Lisa sa...

Hej vännen, later som en bra helg!! Hoppas ni haft det jättetrevligt. Stor kram Lisa