måndag 21 september 2009

Underbara Gotland!

Bloggen Engla´s Showroom har en tävling där man kan vinna en weekend på Gotland. Jag vill väldigt gärna vinna så här kommer min motivering:

Åååå vad det skulle vara underbart att få åka till Gotland i höst. Strosa runt i Visby, kanske åka till Furillen, äta god mat och umgås med den man älskar mest. Den här hösten behöver vi bli lite extra bortskämda, då jag får cellgifter (bröstcancer) och vi har en tuff tid bakom och framför oss. Att få åka till Gotland skulle betyda så mycket för mig, en möjlighet att samla kraft, energi och få känna mig som ”vanligt”. Så snälla låt oss få åka till Gotland :)!

Tävlingen hittar ni här!

3 kommentarer:

Mia sa...

Hej igen.
Var inne i en syblogg där hon tipsade om en blogg och bok. Livet kan inte vänta om tre tjejer med cancer tänkte på dig och din fråga. Den ena tjejen har en blogg du kanske redan hittat till den.
ulricasboxofchocolate.blogspot.com

Om jag skrivit fel finns länk hos lilla stora j på min blogg.

Lisa sa...

Hoppas att du vinner!! Det är du värd.

Stor kram Lisa

Anonym sa...

varfor inte:)