torsdag 27 augusti 2009

Äggplock

I går klev jag och T in på fertilitetskliniken för att plocka ut mina ägg. Fick lite lugnande/smärtstillande som gjorde att jag blev ganska snurrig. Sedan plockade de ut 11st ägg. Det gjorde ont, jag hade tydligen bett om mer smärtstillande 2 gånger. Minnet är lite suddigt... Sedan fick jag ligga och sova ”ruset” av mig. När jag kom hem, efter att ha hämtat Julia som var hos farmor. Så sa jag till Julia att vi måste sova middag länge idag, för mamma har lite ont i magen. Julia nickade (vilket hon nästan alltid gör, men sällan gör som jag säger ändå). Vi somnade omedelbart och vaknade 3 (!!!!) timmar senare. Helt underbart!
Jag har världens bästa dotter och världens bästa man! På fredag får jag veta hur många ägg som blev befruktade och hamnar i frysen.

Inga kommentarer: