måndag 6 december 2010

Dag 13-Den här veckan

Den här veckan började med att vi vaknade förkylda. Men det är nästan skönt att bara vara förkyld och inte tro att man drabbats av något dödligt virus. Eller att riskera att hamna på sjukhus av förkylningen. Som jag gjorde förra julen.
Idag ska vi vara barnvakt åt Julias sysslingar. Julia ser fram emot det och skuttade iväg till dagis i morse. Jaaaa, Nannie (Annie) och Theo (Theodor) kommer idag sa hon.
På torsdag ska jag och Julia bort på middag till min kompis Maria, på lördag ska vi på inflyttningsfest hos Kusin C och på söndag kommer några kompisar över på middag. Annars är det väl mest jobb och vanliga vardagssysslor. I morgon får jag provresultaten från röntgen i fredags... Känner mig ganska lugn faktiskt, det är ju som det är. Men hjärtat kommer nog att slå en extra volt när telefonen ringer. Jag har en bokad telefontid.

Inga kommentarer: