tisdag 27 oktober 2009

Tredje behandlingen

I morgon är det dags för tredje behandlingen. Får lite ont i huvudet bara jag tänker på det. Inte för att själva behandlingen är så smärtsam, men det som kommer efter. Att det gör ont i kroppen kan jag hantera, men känslan av att inte riktigt ha kontroll och att leva lite utanför min egen kropp är så himla jobbig. Igår var jag och lämnade alla prover inför morgondagen. Har inte hört något så jag antar att de var ok. Fick även gå ner och ta en ny röntgenplåt på picc-linen. Jag tycker att jag känner slutet på den och inbillar mig att den har lossnat och är påväg in i hjärtat. Men den satt där den skulle. Känslan är dock den samma idag. Något som piggar upp är att i morgon får jag sällskap under behandlingen. Lisa som jag skrev om i förra inlägget tar ledigt från jobbet och följer med. Det är jag väldigt glad för.


Här sitter jag just nu, jobbar och bloggar.

Inga kommentarer: