tisdag 20 oktober 2009

En bra start på veckan

Igår åt jag lunch med söta kusin och Niclas. Sedan bar det av till sös för sminkkurs. Jag lärde mig kanske inte något revolutionerande Men det var väldigt trevligt och jag kan verkligen rekommendera att gå om man har möjlighet. Vi var i alla möjliga åldrar, gemensamt var att alla har cancer och är under pågående behandling. Träffade en tjej som är lika gammal som jag och är mamma till 2 tjejer som är en månad äldre än Julia. Vi bytte nr och jag hoppas på att vi kan ta en fika någon gång. Det är skönt att prata med någon som är i samma sits.

När jag kom hem så hade våra nya sängar kommit, det blev bra. Härligt att kunna hissa upp huvud och f0tänden. Nu äntligen kanske vi kommer att gå och lägga oss i tid.
Nu måste jag jobba på, för att ta mig igenom en ca 1 dm stor fakturahög :) innan det är dags att hämta Jullan. Det känns väldigt bra att vara igång, även om det är på låg fart.

Inga kommentarer: