måndag 5 oktober 2009

Andra behandlingen

I övermorgon är det dags för min andra behandling. Blä, vill inte. Jag mår ju så bra nu och har ingen lust alls att må dåligt (vem har det?). I morgon ska jag till läkaren för att ta blodprov och sedan är det dags för kortisontabletterna igen.

Börjar så smått vänja mig vid mitt nya utseende. Idag har jag varit inne i stan på ett möte och då hade jag peruken i en fläta och en mössa över. Då är det ingen som kan ana att det inte är mitt riktiga hår, särskilt inte nu när mina egna ögonfransar och bryn sitter kvar. Men jag har svårt för luggen och hårfästet fram. Får det inte att se naturligt ut. Sedan kliar peruken, men det kanske blir bättre när stubben är borta. Nu är ju hela huvudet täckt av 1,5 mm stubb. Jag har även beställt mallar och ögonbryns färg och ögonfransar, från Apollo. Köpte även min peruk på Apollo.
I morgon efter läkarbesöket ska jag direkt till stallet för att rida. Hoppas att det blir lite sol som idag.

Elvis tävlade OS det året i Fälttävlan, med sin ägare och min dåvarande arbetsgivare.


2 kommentarer:

Y sa...

Lycka till imorgon!
Kram Y

Anna sa...

Tack!! Kram Anna