tisdag 27 oktober 2009

En liten makeover på toaletten

Den här bloggen startade när vi började bygga ut vårt hus. Jag skrev om inredning, tankar och idéer. Utbyggnaden blev klar och innehållet på bloggen har ändrats under de 2,5 år som bloggen funnits. Men nu vill jag visa en liten enkel makeover jag gjorde igår. Bytte ut alla röda detaljer mot nya rosa, köpte en korg att förvara tidningar och toalettpappersrullar i, klädde in tygtavlan med ett nytt färgglatt tyg och bytte tolettringen mot en vit som vi redan hade. Lätt som en plätt och inte så dyrt.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Snyggt vännen!

Kram fran Lisa

Mia sa...

Hej,
Vad fint det blev. Alltid kul när man kan göra fint utan att det behöver kosta så mycket.
Jag kan inte se dina uppdateringar på min blogg, den säger att du inte uppdaterat din på en vecka.

Kram kram