måndag 12 oktober 2009

Dagens.....

Jag känner mig fortfarande lite under isen, så mamma kommer hit idag och hjälper mig med Julia (hämtar från dagis och stannar tills Thomas kommer hem). Jag känner mig inte riktigt närvarande, vilket är grymt obehagligt. Det känns lite som om jag är här fysiskt, men metalt är jag så trött så att jag knapp kan tänka. Går lite på autopilot, matar, byter kläder, badar, nattar, men jag känner inte riktigt att jag är HÄR... Vet inte hur jag ska förklara utan att låta komplett galen. Det känns hur som helst inte riktigt rättvist mot Julia och det gör ont i mitt mammahjärta. Jag tror kanske inte att hon märker så mycket, för hon får väldigt mycket kärlek. Men jag orkar inte riktigt engagera mig i hennes lekar, sitter liksom bara där och iakttar Hoppas att cytodimman lättar snart, innan jag blir galen....
Julias dagens, Daddys little girl T-shirt, jeans och mina leopardskor.

1 kommentar:

Nina sa...

Hej Anna!
Kika in i min blogg så ser du att du vunnit något fint =)

/Nina