lördag 8 augusti 2009

Livet på landet

Det är 23 grader i vattnet och solen skiner. Livet är ganska enkelt på landet, man solar, badar, äter och har det allmänt bra. Jobbiga behandlingar känns långt borta och det känns overkligt att hösten snart är här. I onsdags kväll hade vi en väldigt trevligt grillkväll med 16 kompisar. I går kväll skulle jag och Julia åkt ner till några kompisar i Oxelösund. Men innan vi hann åka så ringde T och sa att han hittat min bilnyckel i sin bil och han var hemma i stan igen. Vi var alltså ofrivilligt strandade. Jag stampade lite med foten och ringde till Anna för att berätta att jag inte skulle kunna komma på middag. 1 timme senare hörde jag en bil köra in på grusvägen och vilka står där om inte Anna och hennes kille Peter. De hade med sig kött och vi fick en härlig kväll.





Inga kommentarer: