söndag 6 februari 2011

En helkväll

Gårdagen blev väldigt lyckad, god mat och supertrevligt sällskap. Jag kommer ärligt inte ihåg när vi alla var samlade sist. Kan det varit på en tjejmiddag hos mig för 4 år sedan?
Jag och A fortsatte ut i nattvimlet och hann med barhäng på både Rich, Bistro Jarl (där vi tog en drink med syster Mia) och avslutade kvällen på Rose. Var lite seg i morse (kl12) när jag skulle hämta Jullan. Men piggnade till efter en promenad med svärföräldrarna. Sedan åkte jag och Jullan in till stan för att gå på showdans. Julia tyckte att det var skoj, även om hon var lite fundersam över att jag också var med och dansade. Nästa gång ska jag ta med kameran.
Nu blir det lugnt några helgen :). Fest 2 helger i rad hör inte direkt till vanligheterna :)
I morgon ska jag dessutom träffa en PT för första gången, hjälp!!!!

3 kommentarer:

Lisa sa...

Vilka partypinglor!! Det var jättekul att ses, och glad att se att ni fick till en helkväll.

Kram vännen!

Anonym sa...

Snygga!
Hon till vänster tycker jag är finast, och det bästa av allt är att hon är min!

/T

mammaxtre sa...

Vad roligt att du haft det trevligt.

Ha det fortsatt bra