onsdag 2 februari 2011

Drömmar om solen

Jag håller på med ett projekt just nu som jag inte vet om det kommer att gå i lås. Jag drömmer nämligen om att tillbringa 6-8 veckor i Thailand nästa vinter. Just nu tittar jag på olika boendealternativ och olika områden. Planen är att vi ska ha ett fast boende och sedan kanske resa runt lite, bo någon natt ute på någon ö kanske... Sedan måste det lösa sig med mitt fasta jobb. Min egna firma planernar jag att fortsätta med som vanligt, fast på distans. Ja, det är många pusselbitar som ska falla på plats. Men drömma går ju alltid och det vore underbart om det skulle gå i lås.

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Helt rätt att planera som du gör. Ett tips från mig till dig är att kika bland mina länkar. Där hittar du pingvinfamiljen. De hyr ut sitt nybyggda hus i Thailand.

Ha det gott

Annika sa...

Vilka underbara drömmar. Thailand är fantastiskt härligt. Koh Lanta är ju en fin ö, anser jag, i och för sig rätt många svenskar där, bra eller dåligt?
Ser fram emot att läsa mer om dina planer.
Du har en utmaning att hämta hos mig.
Kram!