onsdag 2 februari 2011

Är det vår i luften?

Solen skiner in genom kontorets fönster och det droppar från taket. Jag får nästa vårkänslor :). I dag åkte T med grabbgänget norr ut för en skidweekend. Jag och Jullan har alltså p-fritt (pappa-fritt och pojkväns-fritt). Ikväll tror jag att det blir en riktigt storstädning, så att jag inte behöver tänka på det under resten av helgen. På lördag ska jag gå ut och äta med ett gäng tjejkompisar. Min kompis Lisa kommer hem i morgon från Warszawa och stannar i drygt en vecka och en annan kompis kommer hem från London över helgen. Så jag ser verkligen fram emot middagen! Vi ska äta på ett ställe som heter Griffins Steakhouse, jag har inte varit där. Men menyn ser väldigt bra ut.
Julia ska vara hos farfar på lördags kvällen, vilket hon ser fram emot. Hon ska bada med Lisbeth, säger hon. Så Lisbeth om du läser det här vet du vad som väntar :).

På söndag så börjar Julia på showdans för 3 åringar. Jag tror att hon kommer att gilla det, hon älskar att dansa och sjunga hemma och på dagis. Så det blir en perfekt söndagsaktivitet. Dansen börjar kl 15, så jag tänkte att hon och jag kan gå och fika innan. Ha en mamma-Julia dag helt enkelt.

Bild från i söndags, när vi var i parken

1 kommentar:

Anonym sa...

Lisbeth ser fram emot lördag och bad i baljan...
Kram