söndag 3 januari 2010

Nytt år, nya möjligheter!

Nytt år, nya möjligheter och en ny start!
Aldrig har väl nyåret känts så mycket som en ny start som i år.
Det sista året (halvåret) har varit tufft, men vi tog oss igenom det och vi kom ut hela på andra sida. Lite tillskrynklade kanske, men nu står vi här och jag börjar våga se framåt. Jag tror att mitt liv kommer att delas i tiden före cancern och tiden efter cancern. Tiden efter cancern ska bli fantastisk och jag ser verkligen fram emot att leva livet. Begreppet ”hälsan” i behåll, har fått en ny innebörd. Utan hälsan, är inget riktigt värt något och min och andras hälsa är något jag kommer att uppskatta och inte ta för givet. Jag ska försöka att inte irritera mig på det jag inte kan förändra, för det är bara slöseri med energi. Jag ser fram emot nya utmaningar vad gäller jobb, familj,resor m.m. Jag ska unna mig att stanna upp då och då och njuta av stunden. Så ska mitt 2010 bli.

1 kommentar:

Anonym sa...

2010 Here we come!

Jag ska försöka göra detta till det bästa året i ditt liv Älskling.

Det är du värd efter allt detta.

/Thomas