tisdag 23 juni 2009

Sol ute, sol inne och sol i sinne :)

Sol ute och det känns faktiskt som om solens strålar tränger hela vägen in i kroppen och värmer upp oros klumpen i magen lite. Jag och Julia har tillbringat dagen på vår fina altan. Julia har badat och jag har försökt att få henne att sitta och leka under parasollet. Jag vill ju helst ligga utanför i solen och få lite färg på mina vita ben. Men så fort jag lägger mig ner så har jag en nakenfis på ryggen eller på magen. Mysigt, men hur bra blir brännan och hur nyttigt är det för en 1 åring att vara i gassande solsken? Men nu har hon somnat i vagnen och jag ligger och tantsnusk surfar = läser bloggar :) om andras liv. Läser allt ifrån ”cancerbloggar” till inredning och mode. Men bäst tycker jag om att läsa era, mina vänners bloggar. Tack för alla snälla kommentarer, samtal, mail, sms. Jag uppskattar varje hälsning så ofantligt mycket!!! Tack Lisa, för den fina låten. Det värmer att ha vänner och familj som er!

Inga kommentarer: