onsdag 3 augusti 2011

Vardag

Så har min vardag börjat igen. Med jobb (nytt jobb), handling, städning och tvätt. Men det är inte riktigt så deppigt som det låter :). Jag har massor av roliga saker att se fram emot i höst och sommaren är ju faktiskt inte slut ännu.
Igår åkte Thomas, stora mellan tjejen I och lilla J ut med båten. Jag och stora S är hemma. Fast henne ser man inte mycket av. Hon hänger med ”gänget”. Så igår när jag varit på fiskpedikyr och maratonfikat med kompis K. Så stod jag där mitt inne i sthlm city och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Så jag stosade runt lite i affärer och hittade en Lexington klänning som jag spanat på länge, med inte haft råd att köpa för halva priset. Jag slog till direkt och idag pryder den min kropp :). Jag gick även i n i en hel del inredningsbutiker. Äntligen så har mitt inrednings intresse börjat vakna till liv igen. Vi har varit utan gardiner sedan jul… Jag har börjat att spara ner bilder i en inspirationsmapp på skrivbordet. Sedan samlar jag på mig ett kuddfodral här, en filt där osv. Så snart är vardagsrummet ”piffat”.
Efter shoppingen så satte jag mig och åt sushi i Gamla Stan, sedan promenerade jag hem. Jag gick långsamt, stannade upp på broarna och tittade nerålå båtarna och njöt av vår vackra huvudstad.
Idag ska jag hem och tvätta 2-3 maskiner och kanske gå på bio. Är sugen på att se Bridesmaides.
Trevlig Kväll!!

The Dress

1 kommentar:

Annika sa...

Oh, I like your dress.:-)
Kram