torsdag 11 augusti 2011

Just nu....

Vet ni vad jag längtar efter just nu? Att få krypa upp i soffan, men en stor kopp varm choklad, min iPad och mina allra sladdrigaste pyjamasbyxor. Känner mig trött och frusen. Men som vanligt har jag 1000 grejer att göra när jag kommer hem. Mitt paket, med nya soffkuddar och en ny lampa har kommit till posten idag. Så det ska ”piffas”, roligt. Sedan har vi ett berg (större än Mount Everest) med ren tvätt som ska sorteras, tråkigt. Samt 2-3 maskiner som ska tvättas. Jag ska även göra en ”allvarlig” plockning hemma, vi har små högar med papper och prylar överallt. Vi måste även gå en promenad i kväll. Jag sitter alldeles för mycket och det känns i byxlinningen. Så Happy Wednesday!

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Dygnet har bara 24 timmar men nog är det så ibland att man vill ha fler timmar.....

Hoppas att du hann njuta också.

Ha det fint

Lisa sa...

Hej vannen, ar det inte torsdag idag? ;)

hoppas du fick undan en del.

kram kram