söndag 22 maj 2011

Tack!!

Tack, söta ni för fina kommentarer och mail!!!
Jag mår lite bättre, lungorna såg fina ut och doktorn tyckte att knölarna kändes normala. Börjar inse att mycket sitter i huvudet och det har varit mycket en längre tid.
Men nu har jag skrivit på för ett nytt jobb, slutar mitt gamla på fredag och ska trappa ner med egna firman. Jag kommer att vara ledig i 2 veckor innan jag kliver på min nya tjänst. Vilket känns superskönt. Om vädret blir bra ska jag vara på landet några dagar. Läsa, vila och ANDAS! Försöka att koppla bort alla måsten några dagar. Det känns som om jag behöver det.

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skööönt Anna!:-)Ta nu hand om dig! Har du provat avslappningsyoga med fokus på andningen, det gör under med inre stress.(I alla fall på mig) Hälsa T oxå!
Kramis Annika F

Annika sa...

Njut av landets avkopplande famn. Sova, lyssna på musik, sitta i solen..bara vara.
Sköt om dig och lycka till med ditt nya jobb.
KRAM

mammaxtre sa...

Hoppas att du får två fina veckor.

Sköt om dig