onsdag 25 maj 2011

Livet

Sitter och rensar i min jobbdator det är inte klokt vad man samlat på sig bilder och mail. Då har jag ändå rensat datorn ordentligt en gång för 3 år sedan, när jag gick på mammaledighet.

Det är ganska roligt (och lite sorgligt) att sitta och läsa gamla mail (till och från vänner). Det speglar ens liv bra. På fredag rensas min profil och jag är inte anställd på byrån längre.
Det känns lite vemodigt jag har ju ändå arbetat här i 7 år. Men mest så känns det väldigt bra, jag är redo för nya utmaningar!

Idag är det sommarfest på dagis, barnen ska sjunga och vi ska få se en film där de dansar. Julia har pratat massor om dansen. Det var någon form av bollywood dans, spännande :).
Hoppas även på att hinna gå på poweryoga ikväll, det har blivit dåligt med träning sista veckorna.

1 kommentar:

Lisa sa...

Gosh, 7 ar!?! Ar det sa lange? Kanns inte som det.

Kram kram!