torsdag 12 maj 2011

Hjälp!

Jag hade tänkt skriva ett inlägg om vår Barcelonaresa. Men jag nöjer mig med att skriva att den var toppen och återkommer med bilder och tips vid ett annat tillfälle.
Istället måste jag skriva ett inlägg om min hälsa, för den är inte alls på topp.
Jag har ont i precis hela kroppen. I morse kunde jag inte ens greppa mjölkpaketet tillräckligt hårt för att lyfta det till diskbänken. Ledvärken blir dock bättre under dagen. Men det är så irriterande :(. Sedan har jag haft ont i ett öra sedan vi kom hem i söndags. Så igår gick jag till vårdcentralen, där konstaterades att jag har en svampinfektion i örat. Så nu hör jag inget på vänster öra och har fått en gul kladdig salva att droppa i örat 3 gånger/dag.
Värst av allt är att jag har ont i lungorna, det gurglar konstigt när jag andas och det gör mig minst sagt orolig. Jag försökte att få tag på min läkare på onkologen idag men han är ledig. Om det inte var nog med allt annat så ilar det även i mitt friska bröst och paniken är ett faktum.

Det är dessutom superstökigt på jobbet och jag ska på ett jätteviktigt möte i eftermiddag. Där jag verkligen hade velat vara tiptop och inte känna mig smått hysterisk och ofokuserad.

Lägg lite 3 årstrots till det hela och ni har hela bilden.....

Jag förstår att det här inte var det roligaste inlägget. Men jag behövde få skriva av mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna, jag hoppas att du mår bättre nu. Jag tänker på dig och håller tummarna att det inte är något farligt fast du känner så. Jättekramar Lena G

Annika sa...

Det var verkligen ingen rolig läsning. Hoppas att du får prata med någon läkare så att de kan lugna din oro. Tänker på dig.
KRAM

mammaxtre sa...

Försök att sätta dig före allt annat. Om det går och om det är möjligt. Tag hand om dig!

Malin sa...

Jag håller alla tummar för dig och att det inte är något annat än en förkylning eller annan "vanlig" bacill. Tänker på dig Kram Malin