söndag 27 mars 2011

Doftljus

Idag står städning på schemat och då framför allt i garderober och lådor. Jag har börjat lite ( läs öppnat ett skåp och rotat runt lite). Hittade ett undangömt doftljus från Durance. Jag älskar doftljus och har genom åren samlat på mig en gedigen samling. Nu senast i London köpte jag tre stycken. Med namnen Dolly Rocker, Fresh linen och Blush, från Lily-Flame. Nu tänkte jag att det kanske blir roligare att städa om det luktar lite fräscht runt omkring. Men om jag vill ha någon som helst hjälp av mannen min så är det bäst att låta bli. Desto exklusivare ljus, desto mer huvudvärk får han. Det är därför min samling blivit så stor, jag har testat att köpa massor av olika, men de enda han gillar är IKEAs...... Vilket I-lands problem :).

1 kommentar:

Mia sa...

Visst är det roligare och städa om det luktar gott. Själv har jag äppelkulor i damsugar påsen.

Kram Mia