söndag 6 mars 2011

Dålig uppdatering

Jag har planerat massor med inlägg i huvudet den senaste veckan. Men när jag väl satt mig framför datorn så står det helt still. Jag kommer inte på något intressant alls att skriva. Livet rullar på i snabb takt. Men man måste ha fart för att kunna styra som jag brukar säga :). Idag har T, Julia och jag varit och ätit lunch med pappa, Karin och Syster Mia. Vi var på restaurang Piren. Trevlig lokal precis vid Mälaren. Förra veckan fick jag 2 skojiga förfrågningar, som jag hoppas kan gå i lås framöver. Hoppas på att jag kan skriva mer om det snart. Jag har kört på med träningen 3 dagar i veckan och känner mig faktiskt lite starkare i kroppen. Nu är det middag med familjen som kom hem från Björnrike igår. Thomas och stora tjejerna har varit där sedan i onsdags. Är det något ni vill att jag ska skriva om?

1 kommentar:

Annika sa...

Det är sådant som händer. Det verkar som om ju bättre man mår desto sällan kommer inläggen, eller så är det så att vardagen kommer ikapp oss.
Kul att det går bra med din träning. Bra jobbat!
KRAM