fredag 7 januari 2011

Love in a box

Nu har min fina iPad äntligen fått ett stilfullt fodral. Igår kom det med posten, mitt fodral från Liberty London. Jag vibrerade nästan när jag öppnad kartongen och där, i en lila ask med sidenband runt, låg det perfekta fodralet. Dessutom fick man med en dustbag. Det luktar äkta läder och jag tycker att det är supersnyggt. Nu ser jag mig själv sittandes i en lyxig hotell-lobby i min finaste dräkt med fodralet i knät, sippandes på ett glas vitt vin. För det här fodralet förtjänar lite uppmärksamhet :)

3 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

WOW, vackert.
Önskar mig en iPad jag med...

Kram Lisbet

mammaxtre sa...

En Ipad, det vore nått det. Lite avis på dig är jag :-)

Ida sa...

Åh.. jag blir så avis, jag vill också ha en iPad :-/.. .måste lösas! Går den bra att blogga från ? :)
Vilken jättefin blogg du har! Nu ska jag läsa vidare på den. Kram Ida