lördag 8 januari 2011

IPad

Eftersom jag fått några frågor om iPaden, så tänkte jag publicera svaren här.

Jag bloggar via en app som heter blogpress det fungerar bra! Om jag bara surfar in via Safari, så kan jag inte ladda upp bilder på bloggen.

Önskar att jag haft en iPad under cellgiftsbehandlingarna, den hade varit toppen att ligga och slösurfa på från sjukhuset. Jag fick cellgifterna i 3 timmar, så det fanns ganska mycket tid till att göra annat.

Jag har en 16 Gb, 3G. Det räcker bra för mig.

Ja man måste vara väldigt snäll för att få en iPad av tomten... Eller så hade tomten lite dåligt samvete för förra årets julklapp. Jag fick en silkepil... Vilket kändes lite ironiskt, när jag var mitt uppe i cellgiftsbehandlingar och hårlös på benen. När jag sedan testade den, så höll jag på att dö. Det kändes som tortyr och då anser jag mig ha ganska hög smärttröskel. Den ligger numer djupt inne i en garderob.

Har ni fler frågor får ni gärna höra av er, min man/tomten är ett Apple freak och kan det mesta. Så kan inte jag svara så kan han :).

2 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

Jag fick en IPhone när jag höll på med cellgifterna och så hade jag Storytel i mobilen så jag lyssnade mycket under behandlingarna. Jag älskar prylar och vill ha en iPad ;)

Kramar från Lisbet

Linda sa...

Hej. Jag har precis köpt en iPad och kan inte ladda upp bilder till min blogg på blogg.se. Kan du hjälpa mig? Tacksam för snabbt svar