fredag 20 augusti 2010

Sylvanian Families

När jag var liten, för några år sedan :). Lekte jag med Forest Family, jag bar dem med mig överallt. Lyckan var när jag kom in på Hamleys i London och de hade en hel avdelning med Forest Families och tillbehör. Jag hade en hundfamilj, min bästis hade katter. Alla tjejerna i klassen hade olika sorters djurfamiljer. Så igår när jag var i Sickla, såg jag i skyltfönstret på en leksaksbutik att det kommit in något som liknar Forest Family som heter Sylvanian Families. Det kliade i fingrarna av ha begär. JAG ville ha, det blev inget köp. Men när Julia fyller 3 kommer Sylvanian Family stå högst upp på hennes önskelista. Eller kanske på min önskelista jag fyller ju år om 2,5 vecka :) .
Titta bara på träd-huset eller Grand Hotell. VILL HA!!

1 kommentar:

Mia sa...

Åh de hade så mycket Sylvanian familys saker när vi var i Japan. Juliette önskar sig också det och jag kanske mest jag.
Spännande med amelia du informerar väl på bloggen så vi inte missar tidningen.

VI ses på måndag
kram Mia