fredag 20 augusti 2010

Fredag!

Idag är det fredag och jag längtar efter helg. Har varit så himla trött den här veckan. Jag skyller på vädret, Zoldexsprutan jag fick förra veckan och Herceptinet...

Igår fick jag besked om att jag får komma till Mösseberg från den 26/9 och 2 veckor framåt. Det ska bli så himla skönt. Lite (eller mycket) tid för reflektion, sund mat och mycket träning. Det känns som en nystart. Även om jag tror att det kan bli jobbigt både psykiskt och fysiskt. Man vet inte vad som kommer när man öppnar Pandoras ask. Det känns även som en lång tid att vara borta hemifrån. Men T och Julia kanske kan kommer ner över helgen.

På måndag ska jag på 1 årskontrollen. Det fladdrar till lite i magen när jag tänker på det. Jag har inte direkt några positiva minnen från Bröstcentrum på SÖS. Dessutom är det en ganska deppig lokal under marknivå. En deppig lokal för deppiga besked... Men den här gången ska jag få bra besked hoppas jag!

Bild från weheartit.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kanske kan följa med dig på måndag Älskling. Vilken tid är det?

/T

Anonym sa...

Följer din blogg och tycker du verkar vara en toppentjej! Hoppas det går bra på 1-årskontrollen.