torsdag 18 februari 2010

Veckan

Den här veckan har gått i ett galet tempo. Julia har varit hemma hela veckan, snorig och hostig. Thomas och jag har turats om att vara hemma och sprungit om varandra i ytterdörren . Jag har med hjärtat i halsgropen rusat mellan jobb, plugg, stall, strålning, akupunktur, jobbmiddag och hem.
Det är drop in tider på strålningen och i onsdags hade jag oturen att ha 5 personer före mig. Jag fick vänta i 90 minuter innan det var min tur. Eftersom man strålas 5 dagar i veckan, så blir det ganska mycket tid i väntrum. Jag försöker att ägna "väntrumstiden" till att plugga och skriva mail som ska skickas. Men mest blir det läsning i min bok Ängelns lek, kan verkligen rekommendera Carlos Ruiz Zafróns böcker. De är svåra att lägga ifrån sig, när man väl börjat läsa.

1 kommentar:

Mia sa...

Låter som ni haft en jobbig vecka, hoppas att helgen blir lugnare. Själv skall jag på syfestivalen och antik o kuriosa mässan.

Kram Mia