lördag 7 november 2009

Lördagkväll

För 5 år sedan stod jag förmodligen på något ställe runt Stureplan och balanserade i höga klackar med ett champagneglas i handen. Tänk om jag vetat då att jag 5 år senare skulle åka hem från en kompis kl 20.15 en lördagskväll. Väl hemma stoppat om världens sötaste 1,5 åring och sedan lägga mig på soffan för att titta på Morden i Midsomer... Tänk om jag vetat att jag skulle se fram emot att åka till Ullared lika mycket som rean på NK. Att sovmorgon nu är att vakna kl 7. Tänk om jag vetat då att jag skulle få det så här bra!

Herr och Fru C 2005

2 kommentarer:

Indierna sa...

Hej bästa sötaste kusin. Åh mina hormoner e helt i obalans och jag grater typ hela tiden. Läste detta fina inlägg och grät en skvätt.Julia e verkligen världens sötaste 1.5 åring. Vi hoppas på en lika bedårande :)

Stor Puss & Kram

Anonym sa...

Mitt liv med dig är iallafall en fest varje dag. Hoppas du älskar mig lika mycket som jag älskar dig. /T