måndag 9 mars 2009

Mitt drömjobb

Jag vet vilket mitt drömjobb är… Blir påmind varje lördagsmorgon när jag och Julia sitter framför TV:n kl 8 (då har vi redan ätit frukost och tittat på Händige Mandy).
Har ni sett programmet SPA SEEKERS? Det går på Voom. Det är 2 tjejer som reser runt i världen och bor på SPA hotell/resorts. De tursitar runt lite, äter lyxig mat och går på SPA. I lördags besökte de Kambodja (Angkor), jag blev jättesugen på att åka dit. Kändes lite som Thailand var för 15 år sedan. Självklart så blir de Vip-behandlade, för hotellägaren vill ju få god PR för sitt hotell. I lördags fick en av tjejerna en 4 h lång spa behandling. Den innehöll allt från blombad till massage med varma stenar osv. Jag tror att jag skulle kunna trivas med deras jobb…. Här kan ni se en filmsnutt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det lät ju stressigt värre... ;) Skulle oxa gärna vilja aka till Kambodja förresten. Kram Lisa