torsdag 18 september 2008

Lite mer Hello Kitty innan sovdags

Jag ska sluta, jag ska sluta, jag ska sluta…….. Hello Kitty har tagit över mitt liv. Idag hittade jag en helt fantastisk site, med massor av Hello Kitty saker = jag skulle kunna inreda hela Julias rum med Hello Kitty. Det finns allt från bord, påslakan, gardiner till pennor och nyckelringar. Eller vad sägs om ett badrumssätt med Hello Kitty. Undrar hur jag ska sälja in det hemma?! ~ Älskling, jag har hittat en ny tvålpump på nätet…. Ja ha hur ser den ut?... Den är vit med hmm små figurer på…. En konversation i mitt huvud som kan fungera i verkligheten. Fast innerst inne vet jag att vi aldrig kommer att ha en tvålpump med Hello Kitty på. Jag vet det för att Hello Kitty matchar inte de små sjöhästarna och snäckorna på den förtjusande bården i badrummet. Men Julias rum, ska jag drömma vidare om…. Natti Natti


Inga kommentarer: