torsdag 18 september 2008

I love Hello Kitty....

...eller jag menar Julia älskar Hello Kitty, varför skulle hon annars köpt en hel garderob med Hello Kitty kläder? När min mamma tittade in i Julias garderob (som är ganska full) så sa hon att jag måste ha någon form av uppdämt behov från min egen barndom, när alla kläder var bruna, gula och kanske på sin höjd röda... Plus att jag hade 3 par byxor, 3 tröjor, 1 jacka osv. Julia har minst 20 par byxor, 20 klänningar, 30 bodys osv osv. Ja ni förstår jag är en shopaholic och just när det rör sig om Hello Kitty så kliar det extra i fingrarna. Jag gillade Hello Kitty redan som litet barn, men då fanns grejerna bara i USA och Japan. Min kompis Susanna hade Hello Kitty grejer och jag var grön av avund. Men nu har jag fått min revansch och Julia är den sötaste Hello Kitty ungen av dem alla

Inga kommentarer: