torsdag 10 november 2011

Kära Bloggvänner

Som ni märkt så är det dåligt med uppdateringar här inne. Tiden räcker helt enkelt inte till allt. Så jag har fått prioritera :). En annan anledning är att jag har svårt att hitta ett mellanting i mitt bloggande. Jag försöker att inte tänka så mycket på cancern och det finns just nu inte så mycket att skriva om. Men om någon har några frågor eller bara vill skriva av sig. Så får ni jättegärna maila på anna@claesson.st. Det känns inte heller bra att bara skriva om shopping och heminredning. Det känns lite för ytligt. Så just nu klurar jag på hur en bra mix i bloggen ska vara. Kom gärna med förslag.
Här kommer i alla fall en kort höst-sammanfattning i bilder…


♥ Julia utvecklar sin ridning

♥ Jag och Julia åkte till Warszawa och hälsade på Lisa och Amaya

♥Långpromenad med picnic

♥ 60-årsfest

♥Jag börjar komma in i nya jobbet

♥ Mysiga middagar med Thomas och vänner

♥ En toppenhelg för andra unga med Bröstcancer i Skellefteå

m.m m.m.

1 kommentar:

Annika sa...

Hej Vännen,
Känner så igen mig i det du skriver. Tiden räcker verkligen inte till, och det känns lite tragiskt samtidigt som det nog ska vara så, du vet det vanliga livet.
Cancern har vi nog alla kvar i tankarna men inte på samma sätt som under sjukdomstiden. Vet själv inte riktigt hur jag ska göra, vilket upplägg som passar osv.
Sköt om dig, underbara bilder.
Har tänkt mkt på dig, det var så trevligt att ses i Skellefteå.
KRAM