tisdag 13 juli 2010

Home alone

Idag åkte Thomas och tjejerna ut till landet och jag är ensam i stan. Jag kan inte komma på när jag var helt ensam hemma sist, det är faktiskt lite skönt. Sitter på altanen i en solstol och det börjar äntligen bli lite svalt i luften. Efter att ha tillbringat dagen på ett 33 grader varmt kontor så är det välkommet. I morgon blir det lite jobb på förmiddagen och sedan ska jag träffa Lisa som är hemma i Sverige.

Så vad har hänt under den senaste tiden? Vi har spenderat en vecka i Frankrike, jag har jobbat, varit på landet, tittat på fotboll, shoppat osv. Livet rullar på helt enkelt och det finns inte så mycket tid över för min vän bloggen.

Jag har fått min 15e herceptin behandling och har bara 2 kvar. Jag ska även göra min 1 års kontroll snart, med mamografi och ultraljud. Jag blir lite nervös när jag tänker på det... Hjärtat är fortfarande opåverkat av herceptinet, vilket är skönt.

Bjuder på några bilder från Frankrike.

Inga kommentarer: