fredag 16 juli 2010

Down the memory lane

I morse när jag satt i bilen påväg till jobbet (åkte från landet 4,5 mil). Så hamnade jag på någon lokal Södertälje kanal, där de spelade hits från 90-talet. Bl.a. spelade de Roxettes ~Spending my time~ från Joyride albumet. Det kändes som om jag slungades tillbaka i tiden till sommaren mellan 6an och 7an. Jag älskade Roxette och kunde till min förvåning varje ord i texten fortfarande. Tror att jag får ta och damma av mina gamla kassettband med Roxette. Eller söka upp dem på spotify, det kanske är mer i tiden :). Jag såg även på nätet att de ska hålla en konsert den 14/8 i Halmstad. Första gången jag var på konsert i Globen var det Roxette jag såg, med mamma :)

1 kommentar:

Thomas sa...

Du vet att vi har The RoxBox va? En samling med alla deras hits och lite till.