fredag 16 april 2010

Dagens roliga

Idag var jag fotade en lägenhet. Utanför lägenheten stötte jag ihop med en man:

Mannen: Oj vad du är fin i håret
Jag: Tack, det var snällt sagt
Mannen: Du ser ut som Audrey Hepburn
Jag: Åååå vad glad jag blir, fast hon hade väl lite längre hår än jag?
Mannen: Ja lite kanske, men ni är väldigt lika ändå.
Jag: Tack (och jag ler stort)

Jag tror att mannen var lite småfull, men det struntar jag i. För det är väl när man är full som sanningen kommer fram? Eller???

Vi är inte lika, men Anna i V och Audrey är lika :)

3 kommentarer:

Mia sa...

Jag håller med mannen du är faktiskt lik henne. Tycker även att du är väldigt lik min syster och även hon får höra att hon är lik henne.
Jag tror din nya frisyr förstärker likheten och jag tycker du är jättefin i den.

Ha det bra
Kramar från familjen Claesson i Japan.

Lisa sa...

Men ah vad roligt att hora!! Onykter eller inte, vad spelar det for roll, sa illa kan det ju inte ha varit om han hade koll pa Audrey Hepburn Nu far du minsann lagga upp en bild pa dig sjalv snygging!

Stor kram fran Lisa

Thomas sa...

Jag är bara stolt som har en så vacker fru.
Likheten finns faktist där...
Tycket AH liknar Isabella Rosselini lite också.