fredag 11 december 2009

5 down, 1 to go!!!

Så var behandling 5 avklarad. Är trött, så himla trött, men känslan i kroppen är bättre. Det är skönare att vara trött än att det kryper i kroppen.

I morse var det luciatåg på dagis. Man är ju så stolt över sin lilla telning. Tyvärr sjöng hon inte så mycket :). Men hon satt där i sin lilla pepperkaksdress och tindarde med ögonen, världens sötaste 1,5 åring. Just nu brottas jag med mitt dåliga samvete. Jag hatar att bara ligga i sängen, det gör ont i mitt mamma hjärta. Jag vill ju finnas där för J till 100%. Hoppas att nästa år blir ett bättre år!!

1 kommentar:

Lisa sa...

Men gud vad söt hon är! Och du, ha inte daligt samvete. Du finns ju där, det är bara nagra dagar det handlar om vännen och Julia har det nog bra med pappa och stora tjejerna.

Stor kram Lisa