torsdag 1 januari 2009

Annas årskrönika

Lägger ett helt fantastiskt år bakom mig. Det är faktiskt lite sorgligt, för det kommer att bli svårt att toppa det här året vad gäller STORA händelser. Men samtidigt är jag säker på att 2009 kommer bli ett jättebra år som jag ser fram emot.
Här är de största händelserna 2008.

9/2 Jag blir fru Claesson i Stadshuset
25/4 Julia föds på Södersjukhuset
8/9 Jag fyller 30
6/10 Jag träffar min pappa och Julia träffar sin morfar för första gången
22/11 Jag träffar mina halvsystrar Lotta och Mia för första gången
29/11 Vi åker på en försenad bröllopsresa till Khao Lak, Thailand

Det här året har lärt mig massor om mig själv, men även om andra. Personer man trott skulle finnas där och engagera sig har inte funnits där på det sätt man trott och de som tidigare varit lite i periferin har trädit fram och visat sig vara helt fantastiska.

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!!

Jag vill även skicka en liten hälsning till min kompis Maria och till min MAN Thomas, som verkligen funnits där under det här händelserika och omtumlande året, tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen!

Du har nog rekord pa stora och underbara saker som hänt under 2008 :) Vilken stor familj ni bivit, det maste kännas alldeles underbart. Hoppas att 2009 blir minst lika bra.

Kram igen